Technisch Beheer
Gedurende de verhuurperiode kan zich een probleem voordoen in en/of om de woning.
Dit kan van periodieke aard zijn zoals bijvoorbeeld: winterklaar maken van de tuin
of een jaarlijkse controle van de centrale verwarming.
Het kan ook om onvoorziene
zaken gaan zoals: storing, lekkage, inbraak of brand.
Op deze momenten zal DRMG direct
in actie komen om het probleem snel en goed te verhelpen.
Bij direct gevaar voor de bewoners, buren of de woning is DRMG 24 uur per dag bereikbaar
en indien nodig zo snel mogelijk ter plaatse. Voor minder urgente meldingen zal DRMG
eerst bepalen wie verantwoordelijk is voor de kosten van het afhandelen van de melding.
Wanneer dit bepaald en akkoord is, zorgen wij voor de afhandeling daarvan.
Veel mogelijke
problemen staan benoemd in onze onderhoudswijzer gebaseerd op de Nederlandse wetgeving.
Voor technische ondersteuning rekent DRMG een vast tarief van Eu 40 per uur.
Op deze
manier betaalt u alleen wat u gebruikt.
Your
Professional Partner
in real-estate
Basisbeheer |
Technisch beheer |
Voorbereiding |
Begin en einde |